
Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimo nuostatos
Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: info@masospa.lt arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Kaimelio g. 13,IIa, Vilnius. Už prekes sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų. Atsisakęs sutarties pirkėjas sumoka prekės grąžinimo išlaidas.
Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomos su logistika susijusias išlaidos – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas.
Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą.
Norėdami grąžinti prekę visais aukščiau išvardintais atvejais, galite susisiekti su mumis svetainės skyrelyje Kontaktai nurodytais būdais.
Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus.
Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
Kilus ginčui pirkėjui su pardavėju kreipiamasi į elektroninę ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/odr/ (Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 524/2013, 14 str.).
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
Dėvimos prekės (pvz., ausinės, barzdaskutės, epiliatoriai ir pan.) gali būti grąžintos tik tuo atveju, jei nebuvo panaudotos.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
Ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
Grąžinama prekė privalo turėti visą komplektaciją, kurią pirkėjas gavo įsigydamas pirkinį.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris jums pateikiamas kartu su preke.